!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

Renoveringsanmälan

Renoveringsanmälan 

Det är viktigt att föreningen har korrekta upplysningar om statusen på de olika renoveringar som är gjorda i våra lägenheter, så därför behöver du fylla i en renoveringsanmälan innan du börjar din ombyggnad, så att styrelsen kan uppdatera registret över renoverade lägenheter.

Många gånger i samband med en renovering utförs följdåtgärder som kan påverka värme, ventilation etc i lägenheten och där kan styrelsen i samband med renoveringsanmälan hjälpa till att informera hur man bäst ser till att alla funktioner i lägenheten blir optimala.

Oavsett om renoveringen kräver tillstånd eller ej från styrelsen skall en renoveringsanmälan ALLTID skickas in.

Ta gärna foton och bifoga din anmälan - dessa kan bifogas anmälan i vårt ärendehanteringssystem på hemsidan.

Du hittar och använder blanketten (se längst ner på denna sida i Dokumentlistan) och denna skickas in via vårt ärendehanteringssystemet, som du kommer till via att klicka på denna länk - klicka här

Använd rubriken "Renovering av lägenhet", så kommer din anmälan till rätt handläggare

Dokument

Renoveringsanmälan.docx 2017-11-26
Utskriftvänlig version